Ücretsiz Online Ziyaretci Sayaci

26 Şubat 2015 Perşembe

CANLAR CANI ENVER ABİ

CANLAR CANI ENVER ABİ





TGRT HABER'de yayınlanan özel yayına katılan 


Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç


  Enver Ağabeyi anlattı
2013 yılı 22 Şubat günü kaybettiğimiz Enver ören ağabeyi en yakın dostları anlattı. TGRT HABER TV'deki "Enver ağabeyi anıyoruz" özel yayınına iş, sanat, ve siyaset dünyasından çok önemli isimler katıldı.
TGRT HABER'de yayınlanan özel yayına katılan Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Enver Ören'in örnek alınacak prensiplerinin olduğunu söyledi. Türkiye Gazetesi ile büyük bir boşluğu doldurduğunu söyleyen Arınç, pozitif yayıncılık ile büyük takdir toplandığını ifade etti.
Bülent Arınç konuşmalarında, Enver Ağabey için şunları söyledi: 
“Başlangıçta çok yakın bir ilişkimiz olmadı. Ben Manisa'da bulundum. Mesleğim avukatlıktı. İhlas ile ilgili konular Enver bey ile gündeme gelirdi. Kendisiyle tanıştıktan sonra 
güler yüzlü kendisini örnek alınacak bir insan olarak gördüm. Daha sık temaslarımız geçtiğimiz yıllarda oldu. Onun selamını ve duasını alırdım. Dostlarıyla aynı hedefe doğru koştuk. Kendi prensipleri vardı. Bu prensipler İslami yönde çok örnek alınabilecek prensiplerdi. Kendisine muhalif olanlara bile nezaketsiz davranmazdı. Ankara'da fırsat buldukça Seyyid Abdulhakim Arvasi hazretlerinin kabirlerini. Orada da dostları ile görüşüyorum. Geçtiğmiz gün Ağa camiinin açılışını yaptık. Orada namazı kılarken. Geçmişte olan olaylardan da bahsettim. Abdulhakim Arvasi hazretlerinin bu camideki sohbetlerinden bahsettim. Gerçekten sevilen güzel bir insandı. Güzel insanların sayısı artacaktır. Allah rahmet eylesin. Ben daha sonra Nuh beyin tertiplediği Türkiye toplantılarına katıldım. Medyadan sorumlu bakanım. Medya kuruluşları ile toplantılarımız olmuştur. Ama Türkiye Gazetesi Enver beyin en büyük eserlerindendir. Huzur veren gazete olarak biliniyor. Gerçi bugün hem huzur veriyor hem de heyecan veriyor. Haberleri verirken bile Türkiye Gazetesi, TGRT HABER ve İHA kimseyi üzmeden haber yapılacağını gösteren örnek bir kuruluş olduğunu söylemişimdir. Bugün Türkiye Gazetesi yıllardan beri çıkıyor. 200 bin tirajı var. Ama bu gazete emsalleri arasında birkaç tane daha pozitif yayın yapan var Ama Türkiye Gazetesi bunların başında gelir. Medya patronlarını çok tanımıyorum. İsmi geçen çok insan var. Onlara da çok bir şey söylemek istemem. Ama Enver bey içi dışı bir olan bir insandı. Örnek bir hayatı vardı. Adaletten ayrılmayan, güler yüzden vazgeçmeyen biriydi. Yeni buluşları vardı, yeni atılımları vardı. Pazarlamacılıkta Türkiye'de bir çığır açtı. Çalışanları birbirlerine çok bağlıydı. En son geçmiş olsuna gitmiştim. Sağ olsun aşağıya kadar inerek bizi karşılamıştı. Ellerimden tutarak yukarı kadar çıkartmıştı beni. Yemek yemiştik Holdingde. Bize destek olduğunu ve hep duacı olduğunu söylemişti. Birlikte namazımızı kılarak dua ettik “
Arınç, Enver Ağabey'i anlattı
22.02.2014 11:45

ENVER ABİMİZ





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder